Monday, November 11, 2013

Tampar Laju-Laju



Ketawa aku apabila aku terbaca komen dari Azizul ni. Punyalah lama, aku tak perasan pun. Mungkin Azizul lewat komen, masa tu entry ni dah jauh terkebawah. Anyway, aku rasa masih ingat lagi saat tu di mana Azizul sangat obses dengan Siti Nurhaliza yang tika itu sedang popular dengan lagu Cindai, Ya Maulai dan Percayalah. Memang muka Siti Nurhaliza wajib ke final Juara Lagu. Menang pula tu.

Memang aku menghidap stress dengan Azizul, asal bertembung saja dia terus nak nyanyi lagu Siti, siap bawa kertas lirik lagi. Itu belum cover album kaset cetak rompak yang dibeli di pasar malam, di bawa ke mana pergi. Disebabkan aku suka dengan nyanyian Dayang Nurfaizah, lagi rancak Azizul membuat perbandingan, siap kata Dayang kulit hitam.

Aku tak benci Siti, cuma aku rasa suara dia biasa-biasa di telinga aku disebabkan aku dah muak dengan lagu ciptaan Azmeer atau Pak Ngah Suhaimi. Aku yang tiada idea nak mengutuk, terus sahaja aku tampar Azizul yang sangat annoying tetika tu. Minta maaf ya, sebab memang sengaja. Haha!! Patutlah Siti Nurhaliza berjaya sebab memiliki peminat yang cukup fanatik. Nasib baik kunjungan aku ke Sandakan dilayan baik oleh Azizul, thank you!!

2 comments:

missone hazel said...

hahahahhahahahahaaaaa..bila terjadi ni weh? x tau punnnnn

SYED NAHAR said...

ni masa form 3 ke form 2 ntah.. haha.. kanak2 lagi..