Thursday, November 7, 2013

Mat Due??

 
 
Aku rasa terkejut, petang ni entah kenapa aku tengok entry-entry lama, ternampak pula komen dari Mat Due. Oh Em Ji!! Dulu pernah tersebar kisah Mat Due hilang di negara paling berkuasa dalam dunia ketenteraan, Amerika.

Padahal dulu rapat, cuma bila dah berlainan aliran (dia tekno, aku bio) jadi jarang berjumpa. Kena pula dia dipilih jadi MPP. Lepas SPM dia pula belajar luar negara. Lagipun dia memang maintain je result dia, pandai dari form 1. Yang paling aku ingat bila dia ketawa, sah akan mengilai. Lepas tu ada seorang senior ni sangat berkenan, selalu datang ke Dorm A1-1 nak berbual dengan dia. Lupa nama abang matriks tu. Zaman kanak-kanak, memang banyak perkara lucu. Pasti Mat Due tersipu malu kalau aku sebut beberapa nama, pasti dia masih ingat: Mat Nor..? Raziah Ramli..?

Anyway, macam mana Mat Due boleh tahu aku ada blog? Tapi kenapa lambat sangat sebab sekarang ni ramai dah meninggal dunia blog. Aku je terasa nak update semula, macam sayang pula. Aku anggap blog ni umpana sesuatu yang aku perlu bagi makanan. Macam bela kucing pula. Kalau Mat Due baca post ni, make sure engkau sudikan untuk meninggalkan sama ada nombor telefon atau email, sebab banyak perkara nak dibualkan. (Email: naharsyed@yahoo.com)

3 comments:

naeims_ab said...

Aku tak suka MPP.

SYED NAHAR said...

eleh blah la naim.. ko pun MPP kan??? hahaha.. nanti merajuk mat due dia pun MPP juga :p hehe..

missone hazel said...

i pun x suka MPP