Tuesday, October 29, 2013

Mari Mencerca: Wan Hazila

Dalam studio ketawa melalak,
Suara Kak Wan membenam Joyah,
Rujuk nikah bercerai talak,
Dalam mahkamah syariah wilayah.

Lawan bowling palilng beriya,
Masuk longkang markah cinonet,
Kerap menulis status karier,
Sibuk sentiasa menaip minit.

Pasaran niaga di alam maya,
Promosi hebat tak kurang bakat,
Kurus anggun segak bergaya,
Tapi kekasih payah nak lekat.

Dari pekan ke satu pekan,
Singgah membeli tanpa alasan,
Minat sukan gemarkan makan,
Salah bersenam terbaring pengsan.

10 comments:

missone hazel said...

Tengssssssss..... Sangat2 menghargai tulisan ang yg ni... Suka weh gambar ni.. muka hepi walaupun muka ang x tau ekspredsi apa...haha

SYED NAHAR said...

hahaha.. aku pun tertanya2 kenapa muka aku seriyes sgt.. ni zaman pakai kemre kecik :p

anyway masa ni kita gi karoks kat curve rasanya :p sebab shawl merah ko tu..

missone hazel said...

rindu zaman ni weh! Bila nk karok lg ni?

SYED NAHAR said...

korang la busy sangat menaip minutes of meeting langsung takde masa nak bersosial.. anyway hari ni aku tak free.. hahaha!!!

missone hazel said...

Seeeeeeeee..... Sape yg xfree skg?

SYED NAHAR said...

aku mmg dah kata, rabu malam dan jumaat malam aku payah nak free :)plus whole sabtu hahaha..

missone hazel said...

poyossssssssss

SYED NAHAR said...

ni blog aku, suka hati aku nak tulis apa hehehe.. smalam aku jumpa adik aku so igt nak ajak lepak.. hehe..

missone hazel said...

Seeeeee... Belagak!

missone hazel said...

Bila nak ulang?