Saturday, November 13, 2010

kenduri kendara lagi?

tadi aku dapat kad dari cik raziah ramli, lepas tu aku berfesbuk sebentar dan menjumpai kronologi perbualan menerusi komen...tertarik pula nak post.
  • Azizah Ghazali hmm..kn best klu ada ms 2..huhuhu
    December 22, 2009 at 8:38am
  • Faridah Huda Zah...aku ngan senah curious juga samada ang tau ke dak kndr apem..tp aku assume ang taw sbb aku dah bising2 di fb..kalo anda ade lebih indah!
    December 22, 2009 at 11:10am ·
  • Azizah Ghazali tau sal knduri 2..tp keadaan xmengizinkn tuk g...bl lg la kta dpt bkmpl rmai2 kn...
    December 22, 2009 at 12:30pm ·
  • Faridah Huda mungkin di kenduri ang pulak zah..hahhaha
    December 22, 2009 at 5:02pm ·
  • Nahar Abdullah ler....kalau azizah kawen jgn nak sedih sebab mek yg galakkan..hahahah..
    December 22, 2009 at 11:19pm ·
  • Azizah Ghazali ok gk galakkn 2...silap2 senah n mek dlu:)
    December 23, 2009 at 8:04am ·
  • Norhafiza Fiza mana che jah???
    February 27 at 9:52pm ·
  • Azizah Ghazali apem...sori xdt dtg ari2;(..apepn, tahniah:)
    March 1 at 8:35am ·

**p/s: banyak nyer kenduri mendatang...tapi yang mana awal disember ni aku excuse sebab ada tugas..

4 comments:

Anonymous said...

Aku x komen apa pon..hg mmg baguih aih...

SYED NAHAR said...

hahahaha... tak de pa, saja je...

Cik Faridah Huda said...

aku wakil ke Senah....

Anonymous said...

slamat bertugas syed ... :)
-emon-