Wednesday, December 23, 2009

labis

simpang menuju labis, jauh jugak labis ni rasa macam jalan tak berpenghujung.

adat menghadiri majlis.

wah redza fahmi berarak.

paluan kompang cukup meriah sepanjang pengantin bersantap.

dari kiri adalah mangkuk (tangan bersimen), amir hasyim (pegang hadiah) dan rusdi (ayoyo).

yeah nasi briyani adalah fevret johor.

syakirin dan meen, berangan macam kenduri diorang pulak. haha.. mesra-mesra bawah khemah.

pakcik azri (driver pada hari tersebut), syakirin dan zaki.

eliza (bukan pemilik kilang kicap), meen dan no-en.

inilah pengantin, acu atau syuhada merupakan rakan kongsi aku tiap kali ada makmal. sebab nama kita bermula dengan abjad yang sama. acu budak rajin, kena pulak dengan eja atau redza fahmi yang diakui rajin (tahap boleh tahan). dalam ramai-ramai budak geng rumah sewa eja kot yang memberi saingan terhadap amir banana. acu dulu bersekolah di sekolah tun syed sheikh shahabudin bukit mertajam, classmate dengan zaki dan huda zainudin. huda amat mengenali ahmad baqi selaku satu mukim qariah di penaga, penang.

aku suka kugiran ni! tak sempat snap masa ada awek gempal nyanyi lagu goyang inul tu sebab masa tu aku tengah makan. giler meriah!

mereka yang berpasangan sahaja yang boleh bergambar! dari kiri kyen (bukan saudara kartikayen) & meen, no-en & pakcik azri, acu & eja serta pengantin baru (sehari sebelum hari ini adalah kenduri eliza) eliza & zaki. kita tak pergi kenduri elilza di JB sebab jauh, so kenduri zaki di perlis kita ada buat pesanan, harap zaki tak kecil hati. eliza ni anak kepada timbalan naib canselor dulu knal tak? dato alias. bertuah zaki... hehehe..
kita tak pergi kenduri elilza di JB sebab jauh, so kenduri zaki di perlis kita ada buat pesanan, harap zaki tak kecil hati. eliza ni anak kepada timbalan naib canselor dulu knal tak? dato alias. bertuah zaki... hehehe.. sorry lah eliza kau tanya aku pasal saree sume sold out. next time okay!

13 comments:

Cik Faridah Huda said...

Patut muka macam ngan Dr. Alias...btway...aku suka bermesra ngan Ibu Eliza dulu2..Pn Norain....sebab beliau mesra rakyat berbanding bini Vice Canselor...hahahah

Anonymous said...

ceh baru aku tau nama yen adalah syakirin..gila tawaduk nama..

rogi merajokks tidak dpt mkn beriani johor..kihkihkih..

.nan.

SYED NAHAR said...

mekrida : oh ko knal bini dr alias? hehehe...hehehe.. zulkifli ghazali tu memang berdaulat skit bukan calang2 orang...anak bekas menteri besar lah katakan..tapi ramai org kutuk dia kan??

nan : ooo..apa kes hang merajuk sampai tak po tak sampai2 ke labis? hahahah..

Anonymous said...

kena la ada unsur-unsur merajok sket..ehikk gedikss..

.nan.

SYED NAHAR said...

hang memang berubah watak kini...sungguh tak ku sangka..

tapi awat masa kenduri tu hang tak pakai bedak? lain nampak...

hahaha...**anggap hang pi surau dulu.

kan pa dalam gambar hang nampak mcm somebody else...

Cik Faridah Huda said...

konal sangat...Ibu Kay (pengetua kolej aku) suka benar jemput beliau hadir sama memeriahkan sbrg acara...

Eh..owang Johor mmg suka karok..aku suka p makan kndr belah sana sebb karok tu satu budaya...rase nak bagi satu atau 2 buah lagu time kenuri kawn aku dulu...dari jauh punya la aku dok puji sora srg mak cik neh..rupa2nya Mak Cik Mery..rugi x bergambar..cis

Anonymous said...

muka aku dah mcm kilang minyak oke, tempek bedak pon tak guna..sat ja minyak nyahtinja bedak tuh..hahaha..rindu muka waktu ting 2..mulus sket..haha

aku tgh cari produk nak elokkan kulit muka yg kusam dan beminyak neh..any suggesion??

berubah watak?

SYED NAHAR said...

mek : sapa mak cik mery tuh??? tak tau pun mak eliza tu pengetua kolej KTF????

anand : hahahaha...hang kena la pakai bedak mahal skit...ni asyik beli 2 way cake biasa2 je cap silky girl tuh...suh mat jan belanja bedak laura mercier pun jadi lah.. hehehehe..melampau. apa kata cap lancome?

Cik Faridah Huda said...

eh ende nahar nie..lain yg aku tulih..lain pulak yg ang bace...hehhehe...bukan mak eliza yg jd pengetua kolej aku..Puan Kay bini Encik Kamarudin pengarah Pusat Ko-Q yg jd pengetua kolej aku..

teringat pulak kat Fiesta Esfadora..sah kalo ang x sebut..aku lupa ingatan....

Mak cik Mery idola aku dalam seni lakonan bt masa skang...nanti aku introduce..hehehehe

SYED NAHAR said...

oooo..tu ah. aku tringat perbualan dengan westi dan yud, puas mengumpat kau sambil lepak di pentas bangunan kayu tuh. masa tu mmg akan ada temasya fiesta la isfadora... masa malam tu ada pertandingan pengacara popular...yg menang tu yang tagline dia "zappppp 2003 zapppp".

Anonymous said...

pak cik azry kawin dgn no-en?biaq betui...aku rase dulu dia couple dgn org lenn....huh..

-strangerlasgt-

SYED NAHAR said...

encik/cik strangerlasgt : itu jodoh namanya...oh dulu dia kawan dengan roy kan? soalan itu hanya pakcik azry yang tau. sila tanya beliau. hehehehe...

izt said...

tiba - tiba terjumpa blog ni, terpaksa komen sebab tiba - tiba ada gambo keluarga kat sini,mihihi.

Cantik gambar - gambar!