Monday, November 23, 2009

suhaili sudah kahwin

congrats suhaili and rosharizal! ini adalah suhaili binti isa yang merupakan coursemate dulu masa di UTM. actually tak lah rapat sangat cuma selalu digroupkan dalam lab dulu. kena pulak rumah dia di batu caves, so dekat sangat nak pergi. lawa baju pengantun, berseri-seri.

pengantin and the bunians. ada 5 perempuan yang berbaju krim diketuai amirah farhanah. lain lain tu shahida, siti nurul huda, suzana dan diana nordin. yan bukan bunian adalah fazlina mat akhir, zuraidah (hampir aku tak dapat mengecam, setelah baca jampi 4 penjuru baru dapat ilham), wan salfarini, faradilla dan najihah farhanah. lama aku berborak dengan siti nurul huda yang skang ni keje dengan buildcon sebab dia dulu kata orang secretary ex-boss ACPI. diam-diam dia usha org-chart untuk penang bridge, oh no! haha..

aku bersama pengantin.

apai dengan siapa agaknya?

yang ni memang tobat aku kenal! nonoi bersama cik azu, yang juga merupakan warga seratas. aku sampai elok-elok diorang sampai so konvoi sekali. rupanya diorang sama-sama kerja gamuda di taiping.

anjang aki? apa pasal dia kareoke di sini? haha.. paling mengejutkan aku jumpa azharuddin yang mana aku perasan dia tengah bergambar bersama pengantin. rupanya rakan seperjuangan suami suhaili, rosharizal. kerja di shah alam rupanya.

last skali, itu adalah doorgifts yang diperolehi. lawa kotak tuh!

7 comments:

Cik Faridah Huda said...

kenyang la las wekend..asek p makan kenduri ja...!jimat soru...

SYED NAHAR said...

haah..terus teringat pelbagai makanan berempah lagik...

hehehe..tapi tak mau lah nasik ayam dara sebab tu makanan every friday.

hahahah..

SYED NAHAR said...

eh korang kenal tak azu???

the bongsu said...

azu nampak lain sebab dah rebonding rambut.

mengapa pekerja gamuda mesti dapat gadis setahun older. hu hu.

SYED NAHAR said...

hahaha..ko pun berfikir begitu..
actually pengantin pompuan tu adalah ex-gf kepda bf azu. 5 tahun gak la bercouple sejak UTM...

actually azu nampak sangat cantik dan kurus, aku rasa dia sepatutnya ada tahi lalat di somewhere muka dia yg aku sendiri lupa tang mana. is it tang hidung?

Anonymous said...

i love the pelamins dan warna tema..simple yet nice..

.anand.

SYED NAHAR said...

kenduri di dewan mmg itu kelebihannya! hahahaha...