Tuesday, November 3, 2009

kak ida rikues

kak ida rosemiza rikues sekeping kad utk uncle joe yang telah menamatkan perkhidmatannya di MTD. so, saya tak dah hilang sel neuron cuba sedaya upaya menyiapkan kad itu dengan menggunakan bahan-bahan sedia ada, yakni tak beli apa sangat.

bunga purple tu amik kat satu goblet potpouri masa kenduri sapa ntah. kad keras tu biasa la, tulisan segala tu print kat opis je lah pakai kertas sarikat yg banyak nih. tali ikat parcel tu plak rembat kak niza punya. hahaha.. apa salahnya sekali sekala. dinding tingkap tu kertas pelapik kotak. belah dalam tu ada la 2 keping kertas yg saya beli sebab nak jugak kaler tcerah utk dibuat tullis-tulis oleh lebih 20 orang nanti yang mana mereka ni daro opis masa di PJ dulu. meriah tak? very gurlish sebab ada bunga. tema tingkap tu nanti bila bukak nampak muka uncle joe kira mcm iklan adabi lah nanti. azizah ghazali harus berbangga kerana pernah menjadi staff adabi rawang.

12 comments:

HasanahNordin said...

tiba2 azizah ghazali dikaitkan..hahaha

[DnaZz] said...

wah, terkenang zaman skolah dolu2..baqi menguasai arena kolaj mengkolaj..

Anonymous said...

simple,tapi lawa

mz

SYED NAHAR said...

senah : saja lah kan..aku ni kangen bangat sama azizah tapi apa kan daya azizah orangnya sangat particular. tentu dia bahagia di ipoh. bahahaha.. eh ye ke?

Dnaz : mungkin achik merupakan kastemer baqi. aku ni tak ambik tempahan tapi aku buat utk bagi kat kawan2 yg nervous nak masuk peksa. selalunya penerima aku adalah sheedah, pae...ada sapa lagi pernah menerima? apakan daya card2 aku lebih kepada barang2 terbuang sebab tak de resources. bahahahha..

Mz : siapa agaknya Mz nih? maznah zulkifli? atau muzrim mustaffar? boleh saya kenal?

Cik Faridah Huda said...

dulu syed guna nama SMANAMS di setiap hasil karyanye.....hehehehhehe...

Baqi suka beli ketas mahal2.....hang ngan baqi daya kreatif lebih kurang..tp bab tulisan ang menang kot...

SYED NAHAR said...

ha lah! tulisan aku kan lawa..banyak versi plak tuh. pastu aku reka seniri.

baqi dia byk duit...bleh la beli pen mahal2. aku pinjam pen sheedah je..pastu card tu bagi kat sheedah. muahahaha...

smanams merupakan nostalgia. aku ingatkan tak de sapa ingat. rupanya mek ingat..wah tahniah buat mek..

muahahaah...

malu ai!

Cik Faridah Huda said...

aku tempek kad ang time Form 3 kat lemari baju aku(umah kg)...balik umah ja, asal aku buka lemari tu..sure bace hasil kreatif ang, baqi n etc yg penah bg card...hehehehe

SYED NAHAR said...

muahahaha...jgnla mcm tuh. malu ai dibuatnya.
ada lagi ke kad2 tuh? ke dah masuk tong??

Anonymous said...

aku igt gak SMANAMS. apa ntah maksud dia?

eja kut depan blakang pon sama.

-nan

SYED NAHAR said...

yes..nahar suka simetri.
sebab tu banyak hasil karya nahar adalah simetri.
sebab tu nahar suka taj mahal.

Cik Faridah Huda said...

ade...aku simpan sume khazanah zaman skolah..hahaa...cuma buku luahan perasaan je adik aku dah buat contengan....tp aku rase dia x bace..heheehhe

SYED NAHAR said...

woh..luahan perasaan? amende tu? rasanya aku tak join kot luah2 nih.. ke maksud ko buku autograf? tapi depa mmg suka luahkan hati perasaan kat buku autograf padahal suh tulis alamat n no tepon ja. hahahaha..