Thursday, July 2, 2009

splendour with wadi-emy-kazen emy

emy pakai tudung ekin (ye ke? ntah..) memang nak tayang jugak sebab dia memang skang sibuk bisnes jugak jual tudung. sebelah dia adalah kazen dia yang putih melepak, tapi risau-risau nak try saree merah. macam awek arab kazen emy ni, nama apa tak sempat intebiu.

peace mende? ke ko nak tayang jam ko? haha..fitnah je yang aku taburi. sebenarnya aku syorok belakang sebab aku tahu aku salah tema nak makan kat damai briyani (ye ke nama restoran tu apa? aku hilang ingatan), aku terlebih segak berbaju pejabat. ye memang aku straight dari pejabat konon nak berlibur di klcc tapi ubah lokasi di minit akhir. haha..

eleh mawardi ko memang bab makan tak cover langsung. suka la tu emy dapat boipren yang tak berkira bab-bab makan ni. kepada encik mawardi, kalau makan tu sila bertomakninah ye. haha.. emy ko ni selain peace bleh wat action apa lagi? haha.. pasni ko meniarap pulak eh wat aksi posing majalah mangga persis bergolek tepi swimming pool. mesti keles!

aku pun nak kasi peace jugak walau pun dulu tak ler peace sangat ngan si mawardi ni sebab dia kan mat surau. ehem ehem! dahaga plak nak minum wong lo kat, panas badan pun tak terasa. tapi aku aneh tengok adegan emy nak taruk pistol kat kepala mawardi, agaknya mawardi ni lari dari along kot?

emy main aci nyorok belakang mawardi! haha..konon nak tongkat dagu di bahu mawardi tapi aku ada cover line la pulak. tak pe tak pe. hahaha.. apa pun, motif utama untuk distribute sari menjadi kenyataan bila emy jadi ratu keliru. lepas ni emy sila tempah kontek lens kaler kelabu, baru kelabu mata ko. keles tak mata kelabu? eh aku rasa kalau bleh ko carik yang ada simbol dollar. haha...apa pun, makanan di situ sungguh dilises. lebih dilises n marveles bila mawardi yang belanja. syurga duniawi wallaweh!

7 comments:

Cik Faridah Huda said...

weh...salah...tu tudung Syria.....
sejak bila syed ade buat salah bab pesyen neh...ooo...may be yg itu masuk lam bab hijab kottt....

terserlah kehenseman syed bila berbaju kemeja!!!!

Anonymous said...

mekkk..aku tak tau bab2 tudung lah. i mereka fesyen yg dedah2 je. yg seksi meksi. hahaha..gila takrabuzzina punya tahap takabur. hahaha...

eh, mek btui ke? maloo i! (semua pembaca belog sila muntah!!!!)

nahar

emy jay said...

haish..ade plak tudung ekin..henbeg ye la henbeg ikin..(sila muntah darah)....
apesal aku mcm kepam ek kat kamera ko? rasenye aku jelita sket pada ne (sila muntah darah skali lagik)..
ape2 pun, next time jgn lupe permintaanku...chili's...huhuhu

emy jay said...

jap jap...ade lagi nak komen..aku mmg suke buat peace..chentakan keamanan dan kedamaian..
tempat tu nape the castle kat jalan damai..tempat tu mcm privacy kan, kitorang salu feeling jadik raja arab dok ctu..dayangnye harusla kazen aku..huhuhu
kontek lens adalah tidak sesuai buatku..rase mcm nak pejam je mate aku kalo pakai..aku sukakan keaslian..tgk muka aku, xde mekap kan..mcm org asli..sungguh asli..ops...
lastly,pasal taruk pistol tu aku nak tembak je dia sebenarnye, sebab dia mmg buat hati aku sakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit....
titik...

Anonymous said...

hahaha...ko ni emy sungguh kelakar. aku tak leh imagine ko kapel ngan wadi. wadi tu selalu buat lawak agama dulu2, la ni maybe lawak yg lebih antarabangsa skit aku rasa. hahaha.

kepada mawardi, time kasih sebab pi bayar bil segala, niatmu sungguh baik.

kepada kazen emy, jgn marah dengan ulasan emy, aku tau emy tu pms. eh? suka ati aku je yg decide sape yg pms. hahahah...

nahar-tuan punya blog.

emy jay said...

mane de pms...aku da meniti zaman menopos kot..hikhikhik....

SYED NAHAR said...

kui kui..menopause dah? awal sangat. minum la kacip siti fatimah abu bakar. hahaha..