Tuesday, June 23, 2009

menunggu jumaat

aku menunggu dengan penuh sabar menanti hari jumaat, kerana aku bakal pulang ke kampung halaman. tiket telah dibeli semalam, rasanya tak sabar! oh, memang tidak ada kena mengena antara gembar di atas dengan moral yang hendak disampaikan. actually gambar itu dijumpai dalam pendrive lama saya yang bersaiz kecil, jangan menjerit tatkala anda mengetahui saiz pendrive antik saya iaitu 128mb. itu adalah pendrive pertama dalam sejarah hidup saya, haha...sungguh kuno. tapi saya bangga akan pendrive itu kerana ia telah berjasa, kerana saya menggunakannya sepanjang pengajian di JB. sebut pasal pendrive, aku teringat pelbagai kisah sedih dan suka mengenai pendrive. apakah kisah itu? kita bincangkan dilain hari ya...sekarang sudah 4.40pm so perlu berlakon busy walaupun kerja banyak tapi tetap malas nak mula buat. di mindaku hanya terbayang wafle garing A&W yang ditaruk ais krim vanila 2 scoops dan ditoppingkan dengan coklat. yummy! dilisesss!

3 comments:

missone hazel said...

keje ku betimbun,ada perasaan nk tlong buatkan x?hahahaha..

SYED NAHAR said...

tak hengennn..! hahaha...
dari aku buat keje baik aku jual sari. haha..tak pun pi steamboat. haha..

missone hazel said...

sari ku masih belum sampai...hohoho...di manakah sari ku?