Monday, June 29, 2009

13 ke 14 mek?

gaya seorang guru duduk kaki bersilang. haha..

laki bini ceria. rupanya suffian kenal dia ni dari UTM lagik. woo..pandai eh!

aku agak lupa sebab tak de sapa memperingatkan diriku yang kusut ini tentang tarikh majlis perkahwinan suffian. aku tanya mekrieda, 13 ke 14? mek kata 13....so aku dah terlepas. alamak sorry suffian aku rasa amat berdosa. so, aku ajak cikgu zaidi, malam tu pukul 9.30 malam kami pergi umah suffian untuk menunjuk muka yang bersalah ini. sorry qusairi lupa nak ajak kau sebab agak rush. haha...anyway, congrats! malam tu suffian dial number ashabul yamin dan aku berpeluang bermesra dengan yamin walaupun sekadar bercakap di alam maya. best lah kete persona cikgu zaidi, ada bau kereta pengangkut budak kelab pasukan drama lah. haha..gila ah ko guru pengawas! cayalah! wei suffian, tabik spring untuk ko!!

5 comments:

missone hazel said...

len kali kalu dapat jemputan tu trus tanda dlm kalendar....xde la tersilap lagik...hohoho

Cik Faridah Huda said...

I know dat gurl...junior aku kat KTF..meh nak pecah rahsia sket...supian suka bt date kat bangku area Bilik JKM aku...so stiap kali die date..sure aku tetiba kuar dr blk JKM tuh..hahha..kantoi ngan aku

Anonymous said...

kak wan : ha la main cakap muluta ku ni bukan pengguna PDA pun. kad jemputan pun tak dak...hahaha..

mek : ooo..junior hang eh. malu tul si supian ni date kat bilik JKM. pergi la dataran agora ke, balai cerap ke atau belakang L50. hahaha..

nahar

[DnaZz] said...

Muka dorg laki bini sebijik laaa..erm..muka pompuan tu macam iras2 muka suriati (ati) gak kan?

Anonymous said...

baik ko cek ntah2 suriati..hehehe..suriati mmg kembar pian...huhu.

nahar