Thursday, May 21, 2009

s.oliver


saya tidaklah begitu taksub dengan brand ini, so far hanya pernah membeli belah di kedai berjenama s.oliver ketika terdesak, lama dulu ketika musim sejuk tahun lepas. semasa tu saya amat memerlukan fabrik bantuan untuk memerangkap haba badan, justeru saya membeli 3 pasang sarung kaki dan sehelai mafla di butik ini yang terdapat di select city walk, saket. pakaian jenama ini sememangnya tidaklah terlalu mahal tapi saya tidak teruja dengan rekaannya sahaja. ia diklasifikasikan sebagai jenama mampu milik. haha..tapi rasanya jenama ini tidak terdapat di malaysia? atau saya yang belum pernah menjumpainya yang mungkin tersorok di midvalley?

3 comments:

HasanahNordin said...

saya pun blom penah jumpa gak..

Cik Faridah Huda said...

Quick Silver banyak ar kat malaysia neh...S.Oliver belom lagi menembusi pasaran...so far tiade...

SYED NAHAR said...

wah!! makna kata stokin n mafla tu perlu diframekan kalau aku balik mesia. haahahha.....