Monday, April 20, 2009

ratapan bosan

aku hari ahad ni datang opis nak wat otocad. ada keje skit utk nak dismantle lancher. kena la siapkan drawing, pastu nak mintak approve lagi. bosan yang amat. petang ngan malam smalam sorang ni duk call banyak kali, sampai aku sanggup cancelkan nak pi malaysia embassy jemputan birthday party encik rahmat. diorg tadi aku call tengah berkareoke tak hengat, main ping pong segala, makan mesti mentedarah. sungguh jeles. skrang dah 11.40am makhluk ni tak datang lagi. aku ingat melayu je janji paling lambat, ada plus sejam, ini janji delhi lagi lah mau 2 jam lebih. menunggu la aku. eh smalam aku pergi ke gurgaon, saje ronda-ronda malam baru balik. sempat la tengok showroom kete tata nano. kete kecik tuh. lawa gak. tapi kalau eksiden risiko nak mati tu tinggi la. even kecik nampak dalam luas. kagum jugak. ada message kat chatbox dari mek i aka haniza, wah gumbira dan teruja! apa aku nak buat lepas abes opis ni? nak balik umah? nak cilok ke janak puri atau rajouri garden? haa..apa kata aku ambik metro jalan-jalan bleh ambik gambar delhi. ok dok?

4 comments:

Anonymous said...

ye ke keje tu? cheq tak cayo!
nway, cheq baru perasan.. hang pakai nama ningah! wah.. mcm tribute to your great grandad jer huah huah huah! hmm cemana gamaknye ghoper ningah ye. adakah ala2 nordin ahmad? ohyes, cheq tgh tunggu pizza masak, yesss PIZZA!! permintaan jaja! mentang2 besday dia smlm....

ina

SYED NAHAR said...

keje la wahai mama sarah. orang buat drawing untuk dismantling launching girder tuh! ganas tuh. haha..ni balik lunch jap kul 4 dah. kul 5 sambung keje. kan pe nak rajin2 ni sebab esok nak submit. haha..

yes our syed ningah! tapi muka syed yahya ke sapa dlm gambar besar tuh? yg ada muka opah habsah n seorg nenek tua yg agak gerun itu, sapa simpan tak tau la potret lama tuh. klasik. tapi muka syed yahya mcm best jugak, tak de sipi sipi muka sesapa pun..haha. fatihah tido umah hang ke malam tadik?

Anonymous said...

ha'ah. muka nenek tu memang seram. syed yahya putiss.. pakai songkok senget hehe.

tiah duk tengah kok kik kok kik main ngan sarah. depa dua tido petang tadi. sapa laa nak layan malam nanti. kami dah ngantuk. mak nak bawak tiah balik kg. bercuti hahaha. tadi sessi bercerita pasal najib hehe.. gossip!!

ina

SYED NAHAR said...

uish...gosip hangat hanya buleh disembang menerusi pesanan ringkas SMS..jgn la elaborate kisah itu di sini...wooo...nak tau gak! sila sms saya di talian!!!