Wednesday, April 29, 2009

pvr cinema - naraina


gambar ini diambil semasa aku dan faiz menghabiskan malam minggu menonton wayang "the readers". kami tertarik akan tonggak utama yang melakonkan kisah menyayat hati ini, iaitu mereka yang pernah aku tonton menerusi "titanic", kate winslate dan leonardo dicaprio. kami menjamah McD yang dibeli berhampiran vishal cineplex di rajouri garden. ini adalah kali terakhir aku menonton wayang di new delhi setakat ini. aku merindui saat ramai-ramai menonton wayang di saket filem lakonan bersama jet li dan jackie chan. kami menonton bersama bersama aziq dan zuhdi, anak pegawai diplomatik kedutaan malaysia. selain itu, aku terimbau kenangan menonton filem "wanted", "australia" dan beberapa lagi di PVR west gate mall dan naraina yang hanya jaraknya 15 minit dari sunder vihar.

1 comment:

Muhd Ridhuan said...

hehe...syed...ko punya website penuh kesenian...tapi aku x reti guna sangat. Aku tgk gaya ko macam aznil pun ada. Muahahaha