Saturday, April 18, 2009

dialog pagi : sek keb dato syed nahar

skang aku tengah chat YM ngan samsinar, still dalam dok chatting, aku sempat post satu entry. haha..sila lah layan jika anda tak jemu dengan hasil ceritaku!!

someseenut: syed...
someseenut: aku br dpt kad kawin sir

aku tau apa samsinar nak habaq, tadi mek i sms aku!

naharsyed: ye
naharsyed: aku tau

aku taip cepat-cepat!!! pastu terus tekan enter. tap!

someseenut: dlm peta tu ader nama sekolan Sekolah Kebangsaan Dato' Syed Nahar
naharsyed: ada sekolah dato syed nahar

*serentak tuh keluar*

someseenut: haha
naharsyed: ahhhhhhhhhhhh
someseenut: ok
someseenut: haha
naharsyed: serentak tuh
naharsyed: hahaha
someseenut: hiihihihihi
naharsyed: korang tak tau ke?
naharsyed: dr form 1 aku tau zaidi habaq
someseenut: aku br tgk td
someseenut: o ya ka
naharsyed: dulu zaidi ingat aku dok kodiang
someseenut: huhu
naharsyed: sbb dia tanya nama
naharsyed: hari first day
someseenut: dato' ghupenyer
naharsyed: aku cakap syed nahar
naharsyed: dia kata dia bukan tanya skolah
naharsyed: dia tanya nama
naharsyed: aku ulang skali lagi
naharsyed: tunjuk ic terus
someseenut: haha
naharsyed: pastu dia kata sekolah jiran dia SK syed nahaqqq

ok nak sambung bergosip ngan cik pipi labu. tata! to sir aka siti zalipah, all the best luck for you.

9 comments:

HasanahNordin said...

bila zalipah nye wedding?

Cik Faridah Huda said...

tunggu kad dier.....aku pun dok tunggu kad kawen kwn2 aku...tp mailbox aku macam kosong je...posmen x mai antar lg..penoh ngan surat yg bukan2 je...ke zalipah lupa kat aku..hehehehe??????

HasanahNordin said...

aku pun dpt kad dia...smlm blk keje x cek postbox...10/5...

Cik Faridah Huda said...

oooo...orait ar tu..may be aku pun kena cek jugak balik sat lagi...
senah..kita umpama membincang jemputan zalipah di sini...hahha

SYED NAHAR said...

ye...mmg topik kita pasal zalipah. tadi i call zalipah, dia skang di sarawak, very the koprat lady. tapi bila ni gelak2 tak hengat dunia terus berubah jadi toll gate gurl. haha...hish! aku tak pernah pi sarawak..jom senah pi bandung? eh ada connection ke ayat aku ni??

[DnaZz] said...

~Sungguh taksub dgn nama syed nahar~haish!ade g 1 skolah dkt area tu, skolah syed ahmad. spupu skolah f4 kot.Haha

SYED NAHAR said...

byk nye syed kat kedah!

*hahahahahahahhaahha*

HasanahNordin said...

aku pun mushkil kaitan antara bandung n sarawak..adakah dulu sarawak n bandung kedudukan nye sebelah menyebelah...dan tsunami memisahkan mereka??

SYED NAHAR said...

haha...tak de la senah. saja je nak bagi sir jeles kalau pi bandung. haha...weyy jom lah pi jalan2 nanti. aku bosan weyy! takmau dah jumpa wat aktiviti bowling sbb masa utk berbual bersama kawan jd pendekkk!