Monday, April 6, 2009

cucur kucai in memory

kuah kacang

cucur kucai rekaan nahar!

dulu, masa ada ramai-ramai kat guest house sunder vihar, memang best boleh makan cucur kucai sambil tengok faizal kareoke duet sama faiz. hakim tunggu turn, shahrul belek-belek vcd dan luqman tuang air senyum-senyum duk perhati kalau-kalau salah pitching. en.nasir sibuk makan dan en.shahrul senior buat-buat surprise terpegun tengok cucur yang kerap kali dimasak, sebab tu je resipi rekaan aku. skang nak beli kucai pun tak semangat. pernah beli, simpan dalam fridge sampai lembik kucai tu. tak pe lah, nanti ingat kalau ada masa boleh pergi melawat mr.mak kat chandigarh nak ajak en.zuleman ngan en.anuar kita bawak kuah kacang skali nasik impit. lepak-lepak kat rock garden.

2 comments:

Cik Faridah Huda said...

lapaqnye tengok cucuq tuh......
aku ngah laparrrrrrrrrr!!!!!
lunch td aku mkn epal sebiji ja...
adakah usaha diet ku terlalu drastik..???
mek ngah pujuk perut agar x bernyanyi sangat....

SYED NAHAR said...

jgn gitu, kena juga makan, tapi makanlah lebih sayur dan buah. haha..aku tak berniat mencabar imanmu terhadap makanan even aku tau ianya hanya senipis kulit bawang. haha..