Sunday, March 8, 2009

tindak balas redoks

mek dapat JLO..hehe!

aku mcm bodyguard dia je?

bertongkat siku tanda member kacip.

tersalah pandang la pulak.

saje nak manja sebab rindu lama tak jumpa.

aku dan mek, mek dan aku....hehehe. teman bergosip, teman bercanda dan teman penglipur lara. mek atau macrieda atau faridah atau huda, semua tu nama glamour dia. memang best kalau dapat berjumpa macrieda. berebut stesen kalau nak keudara, maklum le ada chemistry. gath baru-baru ini tibalah kembali masa bersua muka dengan mek. first skali, pak teh mawardi habaq suh pi tulung mek angkut ayaq kat parking P28. aku follow azaq, bazly n azri utk beradu tenaga mengembleng jisim angkutan yg dibawa mek, sekaligus menunjukkan keperihatinan kaum lelaki terhadap kaum hawa binti yaakub. hawa jiran sapa tuh? hahaha...skali tak jumpa pun kete mek. awat mek sesat ke? atau mawardi salah info. apa lagi patah balik la. tengah duk lama sembang ngan samsinar, tasha n nour, baru nampak mek datang. dia datang dengan kaca mata hitam persis datin seri bini sulung menteri pembangunan usahawan. bukan main lagi, tapi memang best mek takkan menghampakan mereka yang julung kali tunggu fesyen apa yg mek nak pakai hari tu. cayalah! mek kalut hari tu takdan sembang lama. bajet lepas bowling kot, tup2 habaq nak pi selayang. hampa aku! cehh..baru nak open table. tak pa lah mek, lain kali lah hang open table utk aku plak.

4 comments:

Cik Faridah Huda said...

uiihh..daring betoi pics nie..nie pun jus aksi 30% sebab malu ramai org...
muke ang ngan meuke aku taw malu ke syed!!!!

saree ang bagi dah selamat ditempah...aku buat baju pesak gantung...ala2 baju kurung melayu zaman dulu...nanti siap aku kasi tunjuk...tempah tuk p kenduri kawan aku bulan 6 nnti...hehehe...tukang jahit setia aku pun teruja tgk saree ang taw!!!!

SYED NAHAR said...

sesiapa saje akan teruja melihat saree aku tuh! hehehe...

Cik Faridah Huda said...

syed..letak la cbox....
sng sekt nk berkomunikasi...
aku tag ang..sila ambek kat blog aku!!

SYED NAHAR said...

dah jwb pun tag tu...yuhuuu!