Sunday, February 15, 2009

valentine's

dulu ada org kasi choc ni...sape? ekekeke..

jiwa aku tak de rasa apa-apa pun kalau tgk org lain celebrate valentines. maybe jiwa solo yang tidak blues ini belum ada faktor pemalar yang relegate perasaan aku. hehehe...suasana delhi mmg sesak, penuh manusia dlm metro, ada yang talk on phone dengan ucapan pyar-pyar, ada yang pegang bunga dan ada jugak yg bergaduh merajuk. apa aku ingat bila org sebut valentine? aku ingat valentino jenama seluar dalam je n kasut valentino rudy yg tak best.tapi aku malas nak bukak email, mesti ramai member malaysia yg forward email suh jgn celebrate hari kekasih ni...biasa la setiap tahun ada je. terutama bab-bab memboikot macD n starbucks. alih-alih sebulan dua penuh aje mcD ni. hehehe..mesti pening kepala para pemegang frachais ni. nak buat macam mana, kena lah tanggung risiko. hish..hari ahad ni semua tak online. mana memeber yg selama ni setia dihadapan YM? meronggeng nampaknya...

No comments: