Saturday, February 7, 2009

CNY at chanakya puri

yang silau teduhkan mata pakai tangan tu mama norly deputy high commission, dan yg berdiri belai rambut pakai tangan tu dah dua kali satu flight ngan aku balik malaysia sape ntah!

dato' tan yg mengingatkan aku pak arbi pengetua seratas selepas pak halim.

penat gilos...even just pi makan je. perut kenyang n ngantuk, naik kete sejuk2 memang layan mata ngantuk. best jugak la even tak meriah sgt. jumpa muka yg sama je kat embassy. apa yg aku makan? meehon, ayam bbq, sate, burger ayam, nasik goreng, rojak buah, cheese cake marble, kek pisang, keropok mumbai, salad mayonese...tu je yg aku makan. yg lain aku tak igt sbb aku tak makan...haha. aku bukan seorang yg pemakan...huhuhu. tido la dulu....nak off laptop jap. penat dari pagi memikir mcm mana nak pindah besi-besi kat site.

so gong xi fa chai to our high commission in delhi, dato' tan seng song n family. thanks a lot semua makanan sedap unless tak sempat rasa burger en ramlan buat.

No comments: